همشهری آنلاین: پیروزی سابریست ایرانی مقابل اشترو بابین، کاپیتان تیم ملی شمشیربازی اکراین و دارنده مدال برنز جهان در مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ آتن شگفتی‌ساز شد.

Fencing

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، در مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ آتن در اسلحه سابر،علی پاکدامن، ورزشکارانی ازکشور اسپانیا، ونزوئلا و مصر را از پیش رو برداشته و به جدول اصلی مسابقات راه پیدا کرد. پاکدامن در مرحله بعدی به مصاف اشتروبابین، ورزشکار نامدار اوکراینی رفت و در یک بازی نفس‌گیر شگفتی مسابقات را رقم زد و از سد دارنده مدال برنز جهان عبور کرد.

وی پس از آن بازی را به ورزشکاری از کشور بلاروس واگذار کرد واز راه‌یابی به مرحله بعدی بازماند.

محمد فتوحی، دیگر نماینده کشورمان در مرحله مقدماتی ورزشکارانی از کشورهای هنگ کنگ و اتریش را شکست داد و به جدول اصلی راه پیدا کرد. در مرحله بعدی نیز در مصاف با شمشیرباز فرانسوی به پیروزی رسید و در مقابل شمشیرباز مجارستانی نتیجه را واگذار کرد واز دور رقابت‌ها کنار رفت.

مجتبی عابدینی هم در مرحله مقدماتی ورزشکاران مصر و سنگاپور را شکست داد، اما به دلیل نتایج دیگر رقبا در گروه خود به جدول اصلی صعود نکرد.

یادآور می‌شود 176 شمشیرباز از سراسر جهان در مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ آتن (اسلحه سابر) حضور دارند که مسابقات تیمی را از یکشنبه (8 اردیبهشت) پیگیری خواهند کرد.

 

کد خبر 211401
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز